طراحی دکوراسیون داخلی،طراحی نمای مدرن،کامپوزیت،کرتین وال،فریملس،لوور آلومینیومی

ایجاد نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ق.ظ



ایجاد نقطه کانونی در دکوراسیون خانه

یکی از اصول مهم در طراحی داخلی ایجاد یک نقطه کانونی است.در دکوراسیون داخلی باید از یک عنصر به عنوان کانون و مرکز در آن محیط استفاده شود تا در زمان ورود ، افراد متوجه آن شوند. برای ایجاد مرکزیت در دکوراسیون خانه بهتر است به جزئیات آن محیط توجه کرد.برای ایجاد نقطه کانونی در دکوراسیون باید به دنبال فضایی خاص مانند دیوار های زاویه دار، شومینه،پلکان ،پنجره های بلند و... رفت و با تزئینات متنوع آن قسمت را متمایز و خیره کننده کرد. مثلا کنسول و یا کمد ها در کنج اتاق نشیمن می تواند نقطه کانونی برای آن محیط باشد.

وجود نقطه کانونی در دکوراسیون به معنای شخصیت دادن به خانه است.هر خانه ای می تواند چندین نقطه کانونی داشته باشد. از آینه ها می توان به عنوان یک نقطه کانونی در طراحی دکوراسیون داخلیاستفاده کرد.قرار دادن آینه در قسمت ورودی خانه بسیار خیره کننده است. همچنین یک تابلوی نقاشی می تواند نگاه ها را به خود جلب کند.می توان از بزرگ ترین دیوار با استفاده از طرح و رنگ های خاص نقطه کانونی ایجاد کرد.همچنین به کار بردن کاناپه در یک رنگ و شکل خاص خود می تواند نقطه کانونی خوبی دردکوراسیون به وجود آورد.امروزه تلویزیون ها بهترین عنصر برای ایجاد کانون در خانه است.

http://agk.ir

  • design313

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی